Subject: FW: Vihterpalu mahasõit, Projekti kooskõlastamine_P24012
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 13:53:54 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Reio Vesiallik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 30, 2024 1:51 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Vihterpalu mahasõit, Projekti kooskõlastamine_P24012

Tere.

Edastan märkuste alusel korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 30. oktoober 2024 11:04
To: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vihterpalu mahasõit, Projekti kooskõlastamine_P24012

Tere.

Tänan projekti eest.

Üks tähelepanek liikluskorraldajalt - seletuskirjas on põrkepiirde
mahaviiguks märgitud 4m. Kui on mahaviik piki teed, siis kasutada 12m
mahaviike.  4m kasutatakse ainult siis, kui on mahasõidu raadiusele
keeratud piire.

Ja palun esitage siis projekt ka digiallkirjastatult/digikonteineris
(mahasõidu likvideerimise lepingule lisamiseks).

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Tuesday, October 29, 2024 11:28 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vihterpalu mahasõit, Projekti kooskõlastamine_P24012

Tere.

Edastan märkuste alusel korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 28. oktoober 2024 12:42
To: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vihterpalu mahasõit, Projekti kooskõlastamine_P24012

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks:

1.	Transpordiameti hinnangul puudub liiklusmärgi ja lisateatetahvli
uude asukohta paigaldamise vajadus, sest riigiteelt mahasõit
likvideeritakse.
2.	Palun lisada likvideeritava mahasõidu ristlõige.
3.	Ilmselt tuleks likvideerida killustikust plats (väljaspool
riigitee alust maad), et ei tekiks soovi/võimalust platsi parklana
kasutada. Eesmärk on välistada likvideeritava mahasõidu jätkuv kasutamine.
Palun arutage tellijaga.  Liikluskorraldaja poolt on tulnud ettepanek näha
ette edasise juurdepääsu füüsiline takistamine (näiteks piirde
pikendamine).

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Reio Vesiallik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Monday, October 14, 2024 8:45 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine_P24012

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel
projekti „Vihterpalu mahasõit“ (P24012).

Tee asub Vihterpalu külas, Lääne-Harju vallas, Harju maakonnas.

Projektiga on ette nähtud Vihterpalu mahasõidu ehitamine 70m ulatuses,
parkla rajamine vähemalt 8 sõiduautole ning olemasolevalt riigiteelt
mahasõidu sulgemine.

Planeeritava tee asukohas olemasolev tee puudub.

Käesolevaga palume koostatud projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Lisad:

1.         Asukohaskeem (pdf)

2.         Seletuskiri (pdf)

3.         Tee projektplaan (pdf ja dwg)

4.         Tee ristprofiilid (pdf)

5.         Tee pikiprofiil (pdf)

6.         Transpordiameti seisukoht projekteerimistööde lähteülesandele

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.